در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت‌‌مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های اصلی likala بوده است و در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارشی که ثبت می‌شود در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری نهایی برسد. اما با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش و تحت عنوان ضمانت بازگشت وجه به مدت 7 روز در نظر گرفته شده است.

 

شرایط و رویه ‌های بازگرداندن کالا:

تمامی درخواست‌های بازگرداندن محصولات باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت محصول، به likala اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و بسته‌بندی اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری کنید.

از آنجا که روی تمامی بسته‌های ارسالی لیبل یا هولوگرام امنیتی نصب می‌ شود و استفاده از مهلت بازگشت 7 روزه کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که این لیبل مخدوش یا باز نشده باشد و کالا در کارتن یا بسته‌بندی اصلی خود به  likala بازگردانده شود.

برچسب ‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا بسته‌بندی اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت 7 روزه‌ی بازگشت وجه را از بین خواهد برد.

مجددا هم یادآوری و تاکید می‌کنیم که انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به محصولاتی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌ گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌ بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها ، امکان مرجوع کردن محصول را از بین خواهد برد. در صورت انصراف از خرید، هزینه‌ی ارسال کالا بر عهده‌ی خود مشتری خواهد بود.

 

شیوه‌ی بازگرداندن کالا:

قبل از ارسال کالا یا محصول مورد نظر حتما با ما تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهید.

کالا یا محصول دریافتی را همراه با تمام اقلام آن مانند فاکتور خرید، بسته هدیه (اگر موجود بود) و… ارسال کنید.

بسته‌بندی محصول باید سالم و بدون هرگونه خدشه‌ای باشد.

بعد از هماهنگی با likala محصول مورد نظرتان را از طریق پست یا تیپاکس به آدرس likala ارسال نمایید. (دقت داشته باشید که هزینه‌ی ارسال محصولات به likala بر عهده‌ی خود مشتری است)

لطفا آدرس را روی بسته‌بندی اصلی محصول درج نکنید. در صورت لزوم بسته‌بندی اصلی را داخل کارتن دیگری قرار دهید و سپس اقدام به درج آدرس نمایید.